Pysselträff

...behöver inte betyda att man får särskilt mycket gjort! Vi satt mest och pratade, beundrade varandras Copic-pennor (Cissi har 36 set A och jag har 36 set B, Johanna har ProMarkers.... än så länge ;-) och så stämplade vi med varandras stämplar. Ett mycket enkelt kort gjorde jag med Johannas gel-a-tin-stämplar tillsammans med en av mina textstämplar.

(fotat med mobilen, ursäkta kvalitén)


Sen fick jag faktiskt lära dem lite nytt också! Att maska (och då menar jag inte bara att arbeta långsamt, hihi...!). Gjorde en hög trave med muffins, till exempel. Om du inte vet hur man gör så finns en beskrivning här!



Om det sen finns nån som kan lära mig hur jag gör riktiga smileysar i mina blogginlägg så skulle jag bli glad! :-)

Kommentarer
Postat av: Pyssellina

Ibland räcker det med nåt enkelt som ditt "bara för att..."-kort. Enkelt och fint. Som sagt är det inte säkert att det blir saker gjorda på pysselträffar, bara att träffas är kul. Det ser mumsigt ut med alla muffinsen på hög.

2008-07-22 @ 23:06:06
URL: http://pyssellina.blogspot.com
Postat av: Nina

Läckert!!



Jag brukar använda www.millan.net 's gratissmileys..det är ganska enkelt. Hör av dig om du behöver hjälp! ♥

2008-07-23 @ 00:05:17
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: cissi

Tack för en trevlig pysseldag och för mumsigt brödrecept! :)

2008-07-23 @ 19:58:14
Postat av: Gunilla

Hmmmm.... Ett kuvert på hallmattan är ALLTID trevligt, men jag är inte så lite nyfiken. Att hålla mig till på fredag blir en heroisk insats - i mina mått mätt! Tack för de rara orden i kortet, för det har jag förståss tjuvläst ...

2008-07-30 @ 00:51:42
URL: http://pysseloprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0