Snabbkort







Stickers är väl egentligen inte min grej men ibland är de bra att ha när man vill göra enkla snabbkort! Och nu ville jag testa mina pennor och min skärmaskin och inte så mycket mer, så då blev det såhär. Översta kortet blev jag nöjd med, de andra.... jag vet inte. Älskar fågelbostämpeln! Den är så glad på något sätt! Hoppas den som får kortet också blir det... ;-)

Jag fotar förresten med mobiltelefonen nu. Nya kameran är bra men bilderna blir så stora så min stackars krympling till dator orkar knappt hantera dem... Så när det bara är bloggbilder får telefonen duga!

Apropå giraff-stämpeln på fotot i förra inlägget - det är en 1-dollars stämpel från ktcrafts! Billigare kan det knappast bli! =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Sååå FINA! ♥

2008-07-02 @ 11:40:06
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Pyssellina

Du har blivit utmanad i min blogg. Kolla in den så får du se vad. :)

2008-07-03 @ 18:47:06
URL: http://pyssellina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0