Craft Robo

Jag ska hålla en demonstration av CraftRobo på Skapa Hobbys 3års jubileum så jag testade lite nya grejer med den. Det vanligaste är att den får skära ut bokstäver till mina kort men ibland hittar jag på lite annat! Tändsticksask-kortet är ett exempel och här är några andra!
Först ut är lite kreativ lek med självhäftande plast som jag gjorde för länge sen:
image22

image23

Sedan lite nya grejer jag pysslat med under veckan. 3 stycken tavlor, en fjärilssamling och 2 blomstertavlor!

image24

image25

image26

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

frågestund i min blogg =)

2008-05-31 @ 20:14:28
URL: http://helenaas.se
Postat av: Carolina

Sorry Helena, din länk funkar inte så jag hittar ingen blogg och inga frågor! Ställ dem här istället =)

2008-06-01 @ 08:34:54
Postat av: Ellinor

Åh! Såna där tavlor har jag också funderat på (såg något liknande hos husmusen) - verkligen vackra!

2008-06-02 @ 17:37:22
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Helen/Hegu

Vilken jättefin blogg du har gjort! Har varit inne och tjuvkikat lite då och då men har tyvärr inte haft tid att skriva förrens nu...

Det ska bli så roligt att se vad du hittar på med Craft Robon på lördag. Jag skulle behöva gå en kurs för jag är verkligen novis på detta med CR trots att jag har en egen...hmmm!:)

Nu har Petra börjat visa vad vi har skapat i Maj på hemsidan...spännande! Jag var på Skapa i dag och hämtade mitt nya paket...det blir en utmaning som heter duga!!:)

Vi ses på lördag!
Kram
Helen

2008-06-03 @ 17:17:14
URL: http://helenspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0