Efterlysning

image9

Tack för alla rara kommentarer ni lämnar! Det gör mig så glad! Tack maxell för programmeringshjälp (typiskt att jag som är gift med en programmerare inte klarar av att länka...!). Till helgen fyller jag år och så ska vi ha 30-års fest för maken (själv fyller jag 29). Men efter helgen borde jag ha tid över för att "snygga till" bloggen. Tack Elina för dykartipset. Nån som sett en stämpel med en dykare nånstans? För inte skulle jag väl våga rita på egen hand....?

Malinus har efterlyst var trädgårdsstämpeln kommer ifrån (den med vattenkanna och blommor på kortet här nedan) och pinsamt nog vet jag inte eftersom det var en stämpel jag testade på pysselträffen i Akalla. Jag minns inte ens vems stämpel det var jag lånade! Men nån av er läsare kanske vet och kan hjälpa till? En extra lott i utlottningen till den som kommer med rätt svar ;-)

Jag räknade hur många kort jag gjort hittills i år... 43 stycken!! Det är ju typ 2 kort i veckan! Egentligen har jag gjort några ytterligare men som jag glömt fota och som därför fallit ur statistiken (och så gjorde jag ju tackkort och dopinbjudningar i typ 30 exemplar). Hej och hå, vad produktiv man kan va! Även idag visar jag ett äldre kort. Blomman kommer från Cissis stämplar som jag tycker jättemycket om! (Både Cissi och hennes stämplar ;-)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilken fyndig titel!!
Otroligt sött kort med- men tyvärr kan jag inte hjälpa dig med stämpeln. Hoppas du får veta! :D

2008-05-20 @ 17:02:38
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: agnelia

Är inte det en av Cissis stämplar? Från sommarkollektionen.
Jättefint kort! :-)

2008-05-20 @ 22:33:12
Postat av: agnelia (igen)

Ah, läste inte ordentligt. Tyckte liksom det var lite trädgård över den här stämpeln också .Missade det med vattenkannan! *s*
Tyvärr, har inte sett den förut.

2008-05-20 @ 22:35:07
Postat av: Ellinor

*håller helt med Zarah*

2008-05-21 @ 14:23:18
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0