Fem favoriter

image16

Det går så mycket i vågor vad jag tycker om att pyssla med och vad jag använder mest. Jag har till exempel länge ägt ett X (dvs en sån Xyron lim-mojäng) som jag inte tyckt om att använda alls men sen kom jag nyligen på att den ju är riktigt bra till allt småplock och utstansat! Likadant är det med stämplar där en del faller ur minnet eller som man tröttnar på bara för att en tid senare återupptäcka och bara älska! Mina favoriter just nu visar jag på bilden. En ny fin mårdhårspensel (japp, jag är så old fashion att jag färglägger med akvareller och inte pennor!), en fluid chalk i färgen chestnut roan som är super att inka kanter med. Använder för tillfället mycket band i alla färger och former och har också snöat in på distanskuddar. Sedan är den dubbelhäftande tejpen från Biltema en stående favorit! Den är BÄST! Nån som bor nära en Biltema och vill langa mer till mig?!

Kommentarer
Postat av: cissi

Ska jag nog kunna ordna nästa gång jag promenerar åt Ikea-hållet =)

2008-05-21 @ 11:34:52
Postat av: Miss Spring

Åh, vilken fin blogg du har skapat. Här ska jag se till att titta in nu och då. Stor kram!

2008-05-21 @ 12:24:47
Postat av: DrAnnika

Din blogg är så himla finig!! Och vad gäller dubbelhäftande tjep så är jag lite långt bort från Biltema för att kunna langa - annars hade jag gjort det direkt bejb.

Skickar ditt album så snart jag är ordentligt på benen igen!! Haru något annat du önskar dig? *fnissar finurligt*

2008-05-21 @ 17:01:49
URL: http://drannika.blogg.se
Postat av: Elina

Vilken fin header du har fixat!

2008-05-21 @ 19:30:53
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Tettiz

Kanonfin blogg!! Nu måste ju jag också fixa en fin header - min är ju obefintlig i dagens läge. Ändock vill jag bjuda dig att kika in i min blogg - det finns ett "meddelande" till dig där... ;)

*kram*

2008-05-21 @ 21:21:25
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Lina Kinell

Hej Carolina!

Vill bara säga att dina fina textstämplar har kommit fram och att de är SÅ fina!

Tack än en gång!

2008-05-21 @ 21:42:31
URL: http://linakinell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0