Kortliftat Nina

image10

Jag har gjort en kortlift till Ninas tävling! Jag liftade hennes kort "Kakmonster" och gjorde ett grattiskort till min svägerska som fyller år idag. Mönsterpapperet är en sida ur en flora-bok. Jag har botaniserat runt på second hand-butiker och antikvariat (det fåtal som rymmer en barnvagn mellan hyllorna....) och även hittat en fågelbok och en insektsbok som ska slaktas för det goda pysslandets sak! Inspirationen till det kommer just från Nina!

Förresten kanske det dyker upp en utmaning i brevlådan hos några av er idag....!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket läckert kort och framför allt, vilken smart idé att slakta gamla flora-, insekts- och fågelböcker!!!

"Visper"

2008-05-27 @ 16:53:06
Postat av: Nina

Jaaa, vad superläckert!! Tack för creds, och tack för att du vill vara med och leka! :)

*massa kramar*
//N

2008-05-27 @ 17:49:11
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Hattifnatt

Ursäkta mig språket, men... skitsnygggt! Verkligen lekfullt både i färg och utformning - och vilken söt stämpel!

Tack för utmaningen, den är antagen och ska bli skoj att göra! Lusigt nog stod jag faktiskt och klämde på ett gammalt bingospel på loppis i lördags! :-)

Kram!

2008-05-27 @ 18:25:00
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Emmy

Lämnar ett litet avtryck då jag ändå var här! :)
Superläckert kort!
Har en fin gammal akvariebok som jag inte törs slakta.. men den går kanske att scanna? Tack för en skojjig idé!

2008-05-27 @ 18:43:05
URL: http://emmybloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0