Sneak peek

image14

Åh, ni är så gulliga som lämnar så mysiga små kommentarer! Jag är själv usel på att lämna kommentarer i andras (era!) bloggar, jag måste genast bättra mig nu när jag fattar hur trevligt det är med kommentarer! Och tack till Jeanette/Tettiz för Kreativ Blogger-award! Gulle du!

Det ni ser här ovanför är en liten sneak peek på vad som fanns i mitt mumsiga månadskit från Skapa Hobby! Av kitet förväntas jag göra 3 kort och dessa är redan klara men de får ni inte se ännu! Kanske hinner det bli ytterligare något kort, några tekniktips och ett par grejer som dyker upp i Tipsrutan senare. Det har varit ett roligt kit att jobba med samtidigt som det är en utmaning att använda saker jag inte själv skulle ha valt eller tekniker jag inte har jobbat med förut (kan avslöja att det bland annat var enamel i kitet och jag hade preciiis köpt en embossing-värmepistol men den blåste ju bara iväg alla enamelkorn så det var bara att plocka fram brödrosten igen!). Jag ska inte avslöja vad temat på kitet var men det var något helt i min smak! =)

Imorgon fyller jag år.... och jag har MASSA mumsiga pysselpaket i en hög som väntar på att öppnas! Bilder kommer. Kraaam!

Kommentarer
Postat av: DrAnnika

Turkåååst och brunt ser mycket lovande ut! Ska bli spännande att se vad som händer med allt det :)

Grattis i förskott - pga vissa omständigheter här kankse det dröjer lite med utländska "fösledagshälsningar" ;)

Puss på dig!

2008-05-22 @ 12:22:24
URL: http://drannika.blogg.se
Postat av: Tettiz

...och GULLE DIG som skickat en SÅ fin present till mig och Kajsa!!! Jag ska fota den fina presenten och visa upp i min blogg sen, men jag avvaktar ett tag då det är lite fullt upp här med allt möjligt som gör att jag inte riktigt hinner med allt. Och det gör ju inget, eller hur? ;)

*KRAM vännen*

2008-05-22 @ 18:04:39
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0