Talar du scrap-språket?

image5

Jag älskar uppfinningen blogg-läsare! På så sätt kan jag hålla koll på massa bloggar utan att anstränga mig och listan i min bloggläsare blir bara längre och längre. Även om de flesta av mina bloggar är på svenska eller engelska har jag en del bokmärkta bloggar på språk jag inte förstår men bilder är ju inspiration oavsett språk! Bland mina favoriter finns franska Le blog de coquelicot, belgiska Stamping Mathilda, australiska Aussie Scrap Source , norska Papirgleder och bloggen A Bit East som skrivs i Kina av en amerikanska. För att inte tala om alla fantastiska svenska och de miljarders amerikanska bloggar som finns! På bilden ovan ser ni mitt tårtbitskort som både är en ask och ett kort på samma gång. Jag liftade en av mina amerikanska favoriter, LilyBean´s Paperie. Här finns en mall för den som vill lifta!
Vilka är era bloggfavoriter och inspirationskällor?

Kommentarer
Postat av: DrAnnika

Hej vännen!

vad skojigt med en blogg från dig!! Lavvely kort liksom! :)
*bokmärkad och klar*

puss och kram
A

2008-05-18 @ 12:42:43
URL: http://drannika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0