Stressigt...


Här ovan ett kort jag verkligen slängde ihop till min kompis, och tillika moppeägare, Jenny. Jag har inte haft så mycket tid över för pyssel och har besök hela helgen så pysselrummet är numera gästrum. Slängde iväg ett tävlingsbidrag till pyssel.nets månadstävling och har också knåpat  ihop några DT-projekt men blev inte riktigt nöjd med varken tävlingsbidrag eller DT-kort. Hm... DT-kitet räcker till fler kort, men det gör inte tiden. Vi får se om jag lyckas knåpa ihop nåt mer...

Var i fredags på partaj i Uppsala och det var lääänge sen man fick dra på sig finklänningen och komma hem klockan halv två på natten, med en entré-stämpel på handryggen som dagen efter glatt påminde om gårdagskvällens tillställning. Jag har sagt det förr, men det är kul med stämplar! ;-)

Isabella tycker det är fånigt med vintertid, så vi var uppe i ottan imorse! Hälsade på hos bageriet på hörnet då det öppnade och ska nu iväg på babysim som är så himla skoj! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0