Aldrig för sent för lite kärlek...

..eller hur? Så här kommer mina Valentin-projekt för Skapa Hobby!



Ett kort i form av en minibok. Dessvärre fotad med fel inställningar så bilden är väldigt grynig och de lila nyanserna inte så fina som de är irl. Allt material utom de hårda pärmarna kommer från Skapas månadskit. Länge sen jag jobbade med magic mesh (insidan) men det är ju rätt kul och effektfullt!



Ett enkelt kort bara.



Och ett till, enkelt litet kort. Det behöver ju inte bara handla om kärlek när det är alla hjärtans dag!

Annars handlar det mer om födelsedag än valentin här. Isabella fyller ett år på lördag och det ska såklart firas! Men skäms, Carolina - inget pysslat får hon! Om jag hade lite mer tid skulle jag ha sytt nån rolig grej. Saknar verkligen att jag inte har tid med tygpyssel nu för tiden... Men jag har på känn att det finns andra som pysslat åt henne... ;-)

Trevlig helg (även om det bara är torsdag än så länge)!

Kommentarer
Postat av: miss Spring

Tjusig bok! Den där plåster-idén tror jag att jag ska sno. Kan väl hända att någon pysslat nåt åt lillstumpan... ;)

2009-02-22 @ 14:41:03
URL: http://miss-spring.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej! Super fina kort och saker du lagar. Jag läste på din blogg att du beställt copic pennor från Japan, stämmer det? Dom är ju jätte dyra i Sverige så jag hade blivit jätte glad om du kan tipsa mig om en bra websida Maila gärna! Vänliga hälsningar Johanna

2009-02-24 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0