Sugen på nya stämplar

Jag pysslade ett kort till världens charmigaste 2 åring, min systerdotter Frida, men sen glömde jag såklart fota det. Var väl inget märkvärdigt att visa upp men jag brukar ändå försöka föreviga det jag pysslar. Nu var det så rackarns bråttom att få iväg kortet innan födelsedagen så det hanns liksom inte med. Däremot har jag pysslat, och fotat, lite DT-projekt som kanske kommer visas i en blogg nära dig nån dag.... ;-)
(Min man har förbjudit mig att installera suspekta smiley-program på vår nya fin-dator, så ni får hålla till godo med den gamla varianter smileysar nu...!)

Jag var idag på studiebesök på min nya arbetsplats, en fantastiskt trevlig vårdcentral ute åt skärgårdshållet. Långt att åka, tycker innerstadsbon Carolina, men ack så trevligt ändå. Och den första jag möter är en gammal kollega från Södersjukhuset som jag gått så många nattjourer med och haft så trevliga luncher tillsammans med, så det bådar också gott! Jag ska bara vara en vecka på Maria Beroendecentrum och avgifta alkoholister först (det är inte så tråkigt som det låter!) - sen är det vårdcentralen som hägrar!!

Jag är sugen på lite nya stämplar... är det nån som har något förslag? Jag gillar ju EatCakeGraphics men det var inte så många nya jag föll för där och jag har redan så många av den sorten. Sen är det ju StampingBella som är en stor favorit hos mig och som det nog lutar åt en beställning från rätt snart. Stämpelgården har ju Cissis ugglefamilj som nog också måste flytta in hos mig... Nån som har nåt annat förslag på lite nya, fräscha stämplar i min stil (moaha, vad är då min stil, frågar man sig?!)

Sen ska jag berätta en hemlis för er nån dag framöver..... ;-)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej, mejlet är fortfarande inte skrivet... Under tiden vill jag i alla fall gärna dela med mig av en utmärkelse i min blogg.



Ha en härlig helg! (Och jag har noll koll på nya stämplar, så jag ska hålla utkik efter vad du får för tips...)



Kram!

2009-01-16 @ 21:40:03
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: annanna

Hej!

Jag hittar en del inspiration hos http://stampingmathilda.blogspot.com/ - hon använder ju stämplar från olika ställen, men kika in där om du inte redan hittat dit.

Hoppas vi ses på tisdag!

2009-01-16 @ 23:00:20
URL: http://annannadesign.blogspot.com/
Postat av: DrAnnika

Alltså hallååååååååååå, vaddå för hemlis???? jag vill MED veta!!!!



puss och kram pårej!!!

2009-01-17 @ 01:33:32
URL: http://drannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0