R.I.P.

Jaha, den här bloggen gick visst och självdog... ungefär samtidigt som min inspiration sinade, mitt jobb tog fart (trivs superbra på min vårdcentral!) och tiden räcker liksom inte till. Jag känner mig inte ett dugg inspirerande, har ingen koll på trender och nyheter, är inte aktiv på forum och bloggar och hinner inte pyssla alls. Jag har därför sagt upp mig från mina DT-uppdrag. Har funderat på det länge och när beslutet nu är fattat känns det helt rätt.  En DT-medlem ska ju på nåt sätt ändå vara inspirerande och aktiv på ett annat sätt än vad mitt pysslande varit sista tiden. Så jag gör nu mina sista DT-kort till Skapa Hobby och sade förra helgen upp mig från Papprikas urmysiga DT-gäng. Har ev. ett åtagande kvar (en kurs som pga för få anmälningar inte verkar bli av) men därefter är det bara pyssel för min egen del som gäller! Nu ska här pysslas med mina egna gamla pysselgrejer, inspireras och kopieras hej vilt från alla andras bloggar och så hoppas jag att jag får tid och ork att plocka fram symaskinen igen. Efter det kanske den här bloggen får lite nytt liv igen! Tills dess säger jag tack till er som troget tittat in men nu är det bloggpaus som gäller. See you on the other side!


DT-kort för Skapa Hobby med stämpel från Stämpelboden.


DT-kort för Skapa Hobby med stämpel från Magnolia. Allt annat material kommer från deras underbara månadspaket. Det rosa, glittriga embossingpulvret glittrar fortfarande på mitt skrivbord ;-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Välkommen hem-kortet gillar jag verkligen! kram

2009-03-08 @ 17:33:05
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Tråkigt, tycker jag, men vi ses väl på forumet?! Kram!

2009-03-08 @ 19:33:59
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Nina

Men, vad trist!! Jag förstår dig verkligen och sitter lite i samma situation...känner ofta så.

Man ska pyssla av lust och glädje, inte av plikt. Ibland krävs det en del tråkiga uppoffringar, men i slutändan mår man bäst av att följa magkänslan. Å vet du, när tiden väl är inne för comeback så är jag säker på att det finns en massa nhya roliga DT-uppdrag som bara väntar på dig därute!!



KRAM!

2009-03-09 @ 10:01:59
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Mariana

Åhh vad tråkigt, kommer sakna din blogg, men det viktigaste är att ta hand om sig själv och sin familj. Kram på dig

2009-03-26 @ 16:19:27
URL: http://pilloplock.blogspot.com
Postat av: Anita

Din blogg är så bra, så kom tillbaka när allt har landat med jobb bebis och allt annat. Ha det gott !

2009-04-15 @ 16:04:41
URL: http://nitanpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0