Sömnad är också pyssel!

Jag har sytt en del! Det är kul när man har en idé och det blir som man tänkt. Idag gjorde jag dock tankevurpa på tankevurpa och jag är inte den som har tålamod. Alls. Så ett tag höll jag på att slänga allt i det "runda arkivet", som Cissi skulle ha sagt, men istället sprättade jag och gjorde om. Och rätt!



Det är en påse att förvara klädnypor i. Jag har sett flera såna och ville testa göra min egen. Problemet var att få öppningen på ett snyggt sätt men nu är jag nöjd! Fattas bara klädnypor =)



Sen har jag inspirerad av bloggen Beas barnslikheter sytt vimplar till barnrum! De här ska hamna i ett annat barnrum och istället har jag röda tyger som ska bli Isabellas vimplar. Men jag tyckte nu att de blev så himla snygga så kanske får hon limegröna hon med... *funderar*

Jag har hämtat ut ett nytt härligt månadskit från Skapa Hobby så jag ska ta och sätta igång med det också. Har några braiga idéer på lut och även den här gången är det ett tema som passar mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud vad duktig du är! Vad fin klädnypepåsen blev, härlig färg!!



Kram Sara (Visper)

2008-08-05 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0