Tävlingsvinnare

Sådär! Jag lovade ju ett pris bland de som länkade hit ett kort de gjort med mina textstämplar. Här kommer bidragen!

Alexmamma


Cornelia


Ele


Elisabet_


Emily


Emmy


Henrietta


LinaK


Miss_Spring/Johanna


ScrapKia


Sussig

(Hoppas jag inte missat nån!) Ni har verkligen gjort sååå snygga kort i så många olika stilar! Jag blir hur inspirerad som helst!! Måste också säga att LinaK nog är experten på embossing - så där snyggt och detaljrikt får aldrig jag det!
Jag lottade en vinnare och det blev *trumvirvel* tadaaa - Emily! Grattis! Jag har mailat dig om din postadress så ska det nog så småningon dyka upp ett pris i brevlådan!
För er som funderar på att beställa stämplarna har ni fortfarande två veckor på er innan beställningen går iväg!

Jag har idag pillat med koden här i bloggen och ordnat med mina länkar m.m. Visst börjar det likna nåt nu va?!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oooh - kan man beställa dina stämplar nu igen? Jag är absolut intresserad!! De är ju jättefina!

Kan du inte maila mig om pris och kontonr. etc, så hänger jag på. :D



doktornina[a]gmail.com



KRAM!

2008-09-01 @ 09:22:02
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Emily

Åhhh vad roligt!! Tack tack tack, vad glad jag blir!! :o)

2008-09-01 @ 20:16:14
URL: http://korterian.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0