Tipsrutan

image6

Jag är DT för Skapa Hobby och på deras hemsida finns en "tipsruta" där det varje dag (okej, nästan!) presenteras tips. Måndagar är min tipsdag och dagens tips är akvariekortet. Med hjälp av hårgele i en zippåse (tepja noga och akta om du som jag sen använder häftklammers!) får man känslan av akvarium. De coola guldfiskarna kommer från Landstoken och stämplas på kortet och syns sedan genom zippåsen/akvariet. Riktigt roligt kort, tycker jag själv! Jag vet dock inte hur lång livslängd det kan tänkas ha och hur mycket pillande och klämmande det tål...

Kommentarer
Postat av: Elina

Den där idén är så läcker! Jag har sett ett liknande kort med en dykare istället för fiskar en gång för länge sedan också.

2008-05-19 @ 13:59:27
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Attans coolt!

2008-05-19 @ 14:30:35
Postat av: EmmaP

Cool idé med hårgelé som "vatten"!

2008-05-22 @ 19:38:18
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0