Min dotter...

..ska också bli en pysslare! Vi börjar med att träna sömnad och då är första steget att bekanta sig med måttbandet medan mamma syr.


Förhoppningsvis blir det så småningom en indian-tipi likt den här!

(Har hittat bilden på nån blogg men har tyvärr inget minne av var...)

Alla stämplar är nu postade (utom ett ark, som väntar personlig leverans!) och jag hoppas verkligen att de kommer fram i gott skick. En del kuvert fick en "stärkande" kartongskiva men jag hade inte till alla så jag hoppas att det räcker med kuvertet bara... men nu oroar jag mig för att de ska ta skada på nåt sätt. Dumt med ångest!

Jag och sömmerskan ovan reser bort en vecka till det soliga och varma landet Norrland. Har laddat med mössor, vantar och åkpåse i vagnen. Inget pysslat kommer det bli men jag tror det blir nog så trevligt ändå! Ha det bra så länge, see ya!
 Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötnosen Isabella! Hon kan få prova på mitt måttband nästa gång vi pysslar! :) Cool tipi förresten. Ska bli spännande att få se! Kram, ha det gott i Norrland. Och du... jag brände pannkakan. Det kunde jag satt en hundring på innan. Att jag inte tog ut den....

2008-10-07 @ 23:10:12
URL: http://miss-spring.blogspot.com
Postat av: Linnea

Ville bara tacka så jättemycket för allt jobb du lagt ner på det här med stämplarna!!! Jag fick mina i brevlådan idag lycklig Tror att jag ska inviga dem vääääldigt snart :-D

2008-10-08 @ 17:35:18
Postat av: Monica

Hej du!!

Var bara lugn - mina stämplar anlände idag utan kartong och de ser jättefina ut!! =) I kväll blir det till att klippa och klistra!!! Här i Gbg skiner solen och jag skiner också med tanke på de fina textstämplarna -massa kramar till dej för att du fixat detta!!!!

2008-10-08 @ 18:10:42
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Marita

Hittade din blogg tack vare en stämpel jag köpte på ett loppisbord :) Ska fortsätta kika runt. Du har mail från mig.

2008-10-14 @ 23:44:12
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Zarah

Kram & tack för stöd, raring!!

2008-10-20 @ 22:56:37
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0