Nya Skapa...

...vet jag inte såå mycket om ännu! Om jag hinner imorgon (mellan dagisvisningar och BVC-besök) så ska jag smita in på deras nyöppning och gratulera tjejerna till nystarten! Och det bådar gott tycker jag, eller vad säger ni om deras nya blogg! Ser bra ut! (Jag förstod aldrig vitsen med en blogg på engelska - men så är jag ju inte heller nån språkmänniska!)

Annars pillar jag med DT-kort åt både höger och vänster och det är kul och spännande. Jag läser också sista delen i Millenium-trilogin (som också är spännande) så jag slits mellan sakerna på min "lediga tid".

Ha det gott! /C

Kommentarer
Postat av: Hegu

Jag såg att du hade varit på Skapa i går och lämnat lite spår efter dig...i form av en blomma. Synd att vi missade varandra för jag måste ha kommit precis när du gått. Hoppas att vi ses snart!



Kram

Helen

2008-09-04 @ 23:59:58
URL: http://helenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0