Pysslade på Skapa



...kan man väl inte säga att jag gjorde - men jag försökte! Gulliga Helen, som är min DT-kollega på Skapa, föreslog att vi skulle pyssla ihop nån dag. Jag får inte så mycket gjort när Isabella är vaken men det var jättetrevligt att träffa både Helen och Maria på Skapa och prata och umgås! Helen är en fantastiskt trevlig tjej som jag väl aldrig skulle lärt känna om det inte vore för vår gemensamma hobby!
Jag hann iallafall testa BIA för första gången och förberedde ett kuvertalbum. Jag veet att man ska dekorera sidorna innan man sätter ihop dem till ett album men nu fick jag ju tillfälle att testa maskinen så då får det vara så! Jag ska visa resultat så småningom! Har också ett par DT-kort klara och nåt födelsedagskort som jag inte heller kan visa ännu. Gjorde också ett tävlingsbidrag till pyssel.net igår men det blev inte bra så nu vet jag inte om jag ska bry mig om att skicka in. Det var två skisser man skulle följa och jag tyckte det var med scrap-skisser än kort-skisser så det var inte min stil, helt enkelt. Men det är ju kul att tävla, så jag skickar väl in ändå!

Längtar förresten jättemycket till pysselmaran POG i Göteborg då jag ska pyssla en hel helg utan Isabella! Hon är underbar på alla sätt och vis men som sagt, inte blir det så mycket pysslat när hon är med! Nej, det ska bli så roligt att bo borta och pyssla med tjejerna en hel helg!

Jag hämtade en bunt bilder på Crimsom igår. Gissa om jag är glad att jag har Sveriges bästa fotolabb* alldeles nästgårds! Har köpt en charmig Min första-bok till Isabella som jag fyller i och nu framkallade jag lite lämpliga bilder att ha i den också. Det blir kanonbra! Nån gång ska jag testa att framkalla canvas också. Ska bara välja ett bra foto först!

*=min egen högt subjektiva bedömning =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh vad jag önskar att jag bodde nära dig och nära de härliga butikerna i Stockholm! Superfina kort gör du, jag blir jättesugen på att pyssla varje gång jag tittar in här, men nu är det ju pyssel i den betydligt större skalan som ska gälla närmaste månaden...



Kram!

2008-09-26 @ 07:34:39
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Hegu

Det var en trevlig pyssel/pratstund vi hade på Skapa! Jag hoppas att det blir fler tillfällen att träffas även om du snart börjar jobba. Det ska bli spännande att se vad du hittar på med kuvertalbumet som du påbörjade...:)



Kram

Helen

2008-09-29 @ 12:41:23
URL: http://helenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0