Stackars bloggläsare...

...vad det har varit dåligt med uppdateringar här på sista tiden!! Jag har knappt pysslat nåt alls! Har istället köpt träningskort och eftersom maken lovat mig ny dator (min laptop suuuger!) när jag tränat 10 gånger så kan det vara mig ni ser flåsa runt på träningspass eller löprundor runt om i staden! (Okej, nu har vi ju delad ekonomi så jag skulle väl kunna köpa mig en ny dator när helst jag vill, men det var ju ett bra sätt att motivera en annars helt tränings-omotiverad människa!)

Även om jag inte pysslat nåt idag så pratade jag pyssel med Johanna när vi hängde på Kaffebar på Hornsgatan och låtsades att det var en solig och varm höstdag, alldeles perfekt för uteserveringar. Det var liiite svårt att bortse från regnet och trots filtarna kändes höstvindarna ända in i märgen...
Inte nog med att jag lurat ner Johanna i pyssel- och CraftRobo-träsket utan nu är hon fast i bloggandet också. Titta här så fint hon gjort! Sen hämtade  jag ut mitt nya månadskit på Skapa. Å maj gadd vad mycket snyggt det var i det, minsann! Jag köpte också ett clearalbum så nu ska jag väl ändå ta och fixa mig lite pysseltid också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0