En våt dröm...

...var det att få gå runt i Papprikas butik i Gubbängen och välja vad som helst till mitt första DT-uppdrag för dem! *Slurp* Ja, det är sant! Synd bara att det hann bli så sent så att min tröga och trötta amningshjärna inte förmådde gå loss ordentligt. Men lite alla möjliga gotter följde med hem minsann! Sen hade jag svårt att somna för jag låg mest och klurade på bra idéer =)
Och idag är det dags att hämta ut ett nytt månadskit hos Skapa också. Mums, vad mycket roligt jag har att se fram emot nu! Men bilder dröjer!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nähä! VAD du ville?! Blir också lite till mig bara vid tanken.

Ja, det var kul att ses. Frågade mig på vägen hem varför vi aldrig har pysslat ihop för?! Jag ska nog börja tvinga hem er Stockholmspysslare emellanåt....

2008-08-28 @ 14:19:59
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Malin

Det var så himla mysigt att få träffa er alla. Tror att vi kommer ha mycket kul tillsammans framöver.



kram,

Malin

2008-08-29 @ 10:47:51
URL: http://www.mallanscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0