Scrappat!

Jag är kortmakare, ingen scrappare. Men jag vill ändå göra ett album till Isabella så det är bara att ta sig i kragen och försöka lära sig det här med scrapbooking. Stora format skrämmer mig så jag har valt att göra ett album i lettersize! Tanken är att sidorna inte ska vara överdekorerade utan mer scrapping light, men det är inte så himla lätt att vara minimalistisk på ett snyggt sätt heller! Nåja, tids nog kommer jag väl att lära mig och det finns redan såååå många bilder som jag måste ta tag i! Jag har som mål att hinna en lay out i veckan! Ligger lite efter med tanke på att hon snart är 6 månader... hrm!


Själva albumet är grönt men bilden gör varken den gröna eller rosa färgen rättvisa.







Jag hoppar lite bland bilderna och sorterar väl mina LO:s i kronologisk ordning senare. Just här är det kusin F som leker med Isabella och det är så kul att se hennes nyfikna och lite skeptiska min till den nye lilla krabaten!

Apropå växten i burken i mitt DT-uppdrag så planterade jag nåt som skulle växa snabbt så det blev kattgräs den här gången. Har man mer tid på sig kan man ju välja nån skojigare (och vackrare!) blomma!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jätetfina!

2008-08-07 @ 18:11:50
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Du är ingen scrappare säger du? Psst! Newsflash!!! Du har just scrappat några layouter, vad tror du det gör dig till? flinar Snyggt är det också, så jag tror nog att du kommer fastna - inte kommer det "bara" bli Isabellas album, inte! ;)

2008-08-07 @ 22:41:53
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0