(Sen-) sommarprat!

Ni glömmer väl inte att lyssna på p1:s sommarpratare?! Perfekt att ackompanjera pysslandet med, tycker jag! Väldigt intressant att lyssna på människor som är kända (eller mindre kända) och får utrymme att vara mer personliga och inte behöver promota senaste skivan eller svara på korkade frågor från journalister. Mina personliga favoriter är
1. Tina Nordström (jag kände igen mig i henne som tävlingsmänniska!)
2. David Batra (otroligt bra berättat om ofrivillig barnlöshet. Sen är han ju rolig också! )
3. Jonas Wahlström (roliga historier om djur)
4. Annika Norlin (norrlänning som flyttar till Stockholm, I feel again me ;-)
5. Delad femteplats mellan Lasse Winnerbäck och Mikael Tornving...
Sen gillade jag också Klara och Mia, Jens Lapidus, Åsa Nilsonne,  Fredrik Lindström m.fl. Och många är ju intressanta en stund... sen kan man ju byta ;-) Seså, iväg och lyssna nu!

Det finns förresten en dålig sak med att vara DT - man får inte visa upp det man gjort när man gjort det. Man måste väääntaaa.... Jobbigt för en människa utan tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0