Torka...

Ja, jag har lite pysseltorka just nu. Jag har så mycket andra roliga grejer att göra och läser dessutom en massa. Men jag har faktiskt gjort en del grejer som jag inte kan visa upp ännu. Ni får helt enkelt vänta till efter tävlingar, DT-uppdrag, inflyttningsfester och diverse annat...! Meeen jag kan ju inte hålla mig riktigt! Så här kommer ett av mina DT-kort för juli till Skapa Hobby! Allt material på korten finns på Skapa Hobby.





Bilderna kommer publiceras när som helst på Skapas hemsida tillsammans med de andra uppdragen jag gjort för juli månad. Och så kan jag inte hålla mig från att visa en bild på de goa tjejerna Maria och Laila som jobbar på Skapa. Eller ska man säga "jobbar" för visst ser det väääldigt ansträngande ut, denna heta sommardag?! *fniss*


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jätteläckert kort! Snyggt gjort med fjärilen... det kan det tänkas att jag liftar... Om det är okej förstås!

2008-08-02 @ 16:34:46
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Zarah

Ja, visst är de fina?! :D

De är från Elle's Studio, både journalingspotsen, tabsen och kalendrarna. Det finns länk i min blogg. :)

(Och om du prenumererar på Nook's kit så miiiiisstänker jag att något spännande kan tänkas vara på väg i ett paket inom ganska snar framtid, också...! ler)

2008-08-02 @ 22:05:14
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Laila

Snyggt kort du gjort av DT-paketet



ASG :-D Vilket skratt jag fick! Där vart vi påkomna. Kan jag ursäkta mig med att det var min sista arbetsdag då? ;-)

2008-08-02 @ 23:23:59
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0