Back in business

Har inne har det verkligen varit dött och tyst! Anledningen är att all pyssellust försvann när jag började jobba igen. Jag har inte heller haft lika mycket tid att leka med, såklart, men framförallt är det nog tröttheten och inspirationsbristen. Nåja! Jag har iallafall några DT-kort att visa upp för Papprika. Jag var där i onsdags med Johanna och hämtade ett nytt DT-kit och shoppade lite. Det är så himla bra att de har kvällsöppet till 22 både måndagar och onsdagar! Passar en yrkesarbetande småbarnsmamma som mig! Idag har de dessutom scrapmara men jag är inte inblandad på något sätt!



Stämpeln kommer från Cissis stämplar men allt annat finns att köpa på Papprika.





Jag är som vanligt dålig på att ange material men mönsterpapperna kommer från Fancy Pants, Happy Holidays.

Sen har jag blivit länkad från Brunkullan för min julkalender jag gjorde till Skapa. En ännu snyggare tändsticksask-kalender har Skapa i sitt skyltfönster, ifall ni har vägarna förbi Hornsgatan. Jag var själv där på glöggmingel med DT-flickor och kursledare igårkväll och det var såå trevligt! Det är ett härligt gäng! Vi fick dessutom varsitt presentkort i julklapp, mycket generöst och det shoppades upp på en gång!
 Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Kommentarer
Postat av: Nina

Åååh, vilka ljuvliga kort!!

Älskar färgkombinationerna!



Har precis som du haft en pysselsvacka pga jobb och slit. Hur går det nu, trivs du? Hur känns det att komma tillbaka? Själv har jag just varit ledig en ynka vecka, och nu känns det som att jag har glömt ALLT inför imorgon, hehe! Nåja, det mesta är väl förhoppningsvis lagrat bland de små grå... ;)



Kram!

2008-12-07 @ 21:22:38
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Johanna

ÅH, det äversta kortet är ju bara för läckert! Jag gillar ju färgglatt som du vet ;)

Kul vikning på det andra!

2008-12-08 @ 15:43:45
URL: http://miss-spring.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Hurra! Hon lever! Och gör jättefina grejer som vanligt.

Håller du på att vara LO-sugen? Hade trott att jag skulle kunna få till en till men scrappandet har fått stå tillbaka för julkorten ett tag.

2008-12-08 @ 21:37:19
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: agnelia

Underbara kort!

Och liftvarning på det sista speciellt!



GOD JUL!

2008-12-24 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0