Bra service!

Idag fick jag sluta tidigare på jobbet och då hastade jag iväg till Skapa Hobby för att låna BIA:n och göra färdig ett gäng julklappar. Jag har ju länge funderat på att köpa den nya, förbättrade (rosa) BIA:n men tycker att den verkar onödigt dyr. Och vad händer då? Jo, då tipsar Maria och Eva om en konkurrerande butik som säljer BIA:n billigare än alla andra!! Hur serviceminded är man inte då då?! Tack och bock! (Jepp, jag har beställt!)

Det blev lite kändisstämning inne på Skapa också då designer-Bea Szenfeld dök upp i butiken. Hon verkar också vara stammis där! Själv kunde jag inte låta bli att tänka på hennes historia hon berättade i tv3 om när hon jobbade för Stella Mc Cartney och hela tiden uttalade ordet "sew" (sy) som ordet "sue" (stämma). Kan bli lite besvärligt om man jobbar med kläddesign... Det hade visst varit ett stående skämt att "jaha, nu ska Bea stämma oss igen" Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Oj, vad jag babblar! Och inga bilder att visa upp? Nej, nu är det julklappsproduktion som gäller så det får vara hemligt ett tag till! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är Bea kändis? Hade jag faktiskt ingen aning om. Sån noll koll har jag. ;)

2008-12-11 @ 22:58:00
URL: http://www.creamaria.com/
Postat av: Nora genom Gunilla

Har'e kommit nån post hemma på din gata idag, kanske??

2008-12-16 @ 21:32:01
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Tänkte bara pipa förbi och önska en riktigt God Jul!

2008-12-23 @ 20:21:56
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Hegu

Hej Carolina! Jag hoppas att du har haft en skön julhelg med din familj. Det har jag haft!:) Lite pyssel har det blivit också...



Har ändrat i min blogg nu så du och andra ska kunna få upp hela mina inlägg. Hoppas att det fungerar!



Jag vill önska dig ett riktigt Gott Nytt pyssel år!

Hoppas att vi ses snart igen!



Kram

Helen

2008-12-30 @ 23:26:29
URL: http://helenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0