G som i...



...Gordon!
Jag har sett så snygga sydda bokstäver och ville testa att göra egna. Inte så roligt att göra ett "I" och inte orkar jag göra hela ISABELLA heller. Så det blev ett G till Saras lilla Gordon istället. Till det blev det ett enkelt grod-kort med grodan från Cissis sommarstämplar.

Imorgon hade vi tänkt oss ut på äventyr men vädret ser ut att vara emot oss... På söndag ser det också ut att bli riktigt innesittarväder men det passar bara bra eftersom jag ska ha celebert pysselbesök av Johanna och Cissi! Och båda har lovat att ta med sig aaaaalla sina stämplar, mums!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, vilket jobb att sy...men så fin den blev! Jättesött kort också!



Hoppas att ni får en mysig pysselträff.



2008-07-19 @ 09:44:57
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Vilken super härlig bokstav!!

2008-07-20 @ 14:22:15
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Men! Vad gulligt med sydd bokstav!



Apropå din kommentar i min blogg om pysselfilmen - jag försökte att göra snabbare, men det går inte! Dubbel eller halva hastigheten är det enda som går att välja på i Windows Moviemaker. Sorry! ;)



kram kram

2008-07-21 @ 01:02:40
URL: http://tettiz.blogspot.com/
Postat av: Mia

Hej!

Skulle gärna vilja veta var man kan köpa ditt ark med textstämplarna du gjort?

Dina kort är jättefina och tack för alla tips!

2008-07-27 @ 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0