Inspirationen är tillbaka!

Jag vet inte var den kom ifrån... kanske kom den förpackad i Skapas mumsiga DT-paket? Eller tillsammans med makens semester? Fast ärligt talat tror jag att största kicken kom när pyssel.nets juni-tävling kom upp och, utan att avslöja för mycket, att jag fått röster på båda mina bidrag, hehe! Vilken tävlingsmänniska man är, alltså?!

Så nu sitter jag och jobbar för fullt! Har gjort en 70 cm lång "wall grafitti" till min systerdotters rum där det står "Hyss hittar man inte på, di bare blir" som ska sättas upp på väggen bredvid träbössan och Emilmössan hennes far hade som barn. Jag tror det blir kalasfint och min CraftRobo har fått jobba som vanligt. Bara för att visa hur det är tänkt, visar jag en gammal wall grafitti jag gjort! Just denna blev sned och vind på alla sätt så jag lärde mig att man måste vara noga när man sätter upp den!

Apropå fågelbo-stämpeln på tidigare kort, så är den designad av Nina och finns att köpa på Forma hantverk. Tack också till Tettiz för blog-utmärkelsen!
Kram på er och hoppas inspirationen flödar över till fler!


Kommentarer
Postat av: Nina

Kolla in på min blogg vad jag har till dig =)

2008-07-05 @ 20:07:43
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: ANNAANNA

Jag bara tokälskar den texten och placeringen är bara såååå klockren.

2008-07-06 @ 22:42:23
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0