Shopping och utmanad

Tack alla goa pysslingar som lämnar kommentarer, utmanar och länkar hit! När Nina och Tettiz länkat hit på samma dag slog jag besöksrekord minsann! ;-)



Jag har wunderbara tvillingsyrran på besök så det blir inte mycket pysslat eller bloggat! Vi är mest ute och drar runt med våra barn på stan! Jag köpte lite band på rea igår och sen hade syrran med sig en hylla jag fyndat tidigare i sommar men av utrymmesskäl inte lyckats få hem. En gammal handdukshylla för 40 spänn ! Jag tänkte trä upp mina bandrullar på stången och ställa burkar på själva hyllan. Kommer bli riktigt bra tror jag!

Utmaningen då?
Tre namn jag går under: Carolina, Mamma och sen har jag på senaste 10 åren inte hört nån som kallt mig Carro men det får väl vara det tredje då
Tre saker som skrämmer mig: Hjärtstopp på jobbet, att ha för lite pengar på kontot när man betalar med kort, Stockholmstrafiken (fast jag veet att jag kan hantera alla tre situationerna...)
Tre saker som jag har på mig: Isabella i bärsele, vita jeans (barnkräk är ju liks vitt till färgen...!) och ett linne
Tre sanningar:
-Om du ser spår av hovar är det troligen en häst och inte en zebra (bra att tänka på i jobbet! Det vanligaste är det vanligaste!).
- Om du vill lära känna vägen framför dig - prata med de som går i motsatt riktning!
- Ge och du ska få.
Tre saker jag verkligen vill ha: Ett hus, nångång! Syskon till Isabella, nångång! Ett bra jobb, nångång!
Tre bloggare jag utmanar: Nä, jag är inte riktigt för att utmana men den som känner sig manad är fri att plocka upp handsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0