Försenad

...är jag inte men jag visar bilder på några kort på temat! Eftersom jag åker hem till Norrland imorgon kommer uppdateringarna här att glesas ut betydligt de närmsta dagarna. Jag har några bilder som ligger och väntar på att publiceras så om jag får lite datortid kanske de kommer upp. Sen är det en del tävlingsbidrag på gång igen, så bilder på de korten kommer så småningom. Brukar vara så intensivt när jag är hemma så jag räknar inte med att hinna sitta vid datorn - och det är ju mycket roligare att umgås med familj och vänner!! Trevlig helg, höll jag på att säga... men en tidig midsommarhälsning får det bli i alla fall!



Jag har fått en massa torrembossade papper (dvs med "struktur" och mönster efter att ha vevats runt i en Cuttlebug) som jag använt på kortet ovan. Själv har jag ingen sån mackapär så det är bra att andra förser mig med det ;-)



Jag har gjort en CASE (copy and steal everything) från Stamping Mathilda på clownkortet. Funderade på att skriva på svenska men det känns inte som att man kan säga "mitt liv är en cirkus"... eller?

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh! UNDERBARA kort, båda två!! ♥

2008-06-17 @ 11:17:02
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Evelina

Ååååh vilka snygga kort! Lövv däm!

2008-06-17 @ 21:04:19
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan!



Hittade hit av en slump och det är jag jättteglad för, vilken mysig blogg.

Fantastiska kort, kommer garanterat tillbaka.



Mvh Sandra

2008-06-18 @ 19:49:52
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0