I brevlådan



Åh vad mycket skoj som hittat hem till min brevlåda! Dels det stora åbäket till skärmaskin (visste inte att det var sååå stor!), några nya små clearstamps, mina COPIC pennor (36 st Copic Ciao set B), massor av punchinella (rullarna) och sen några trevliga överraskningar i form av 3 stämplar från HelenaN (Ninas motiv från Forma Hantverk) och sedan ett ark med stickers, Primablommor och små läckra citat-lappar i pris från Babsans tävling! Åh så skoj!

Jag har testat Nina-stämplarna och pennorna och kanske får jag ihop nåt färdigt kort under dagen. Är lite ovan att färglägga med tusch men det är skoj och rätt smidigt att kunna sitta framför tv:n (läs: fotbollsfinalen) och pyssla samtidigt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, jag skymtar en giraff där va? Var finns den? Älskar giraffer men har ej hittat några söta stämplar ännu... Hoppas det går bra med pennorna, berätta gärna hur det går =)

2008-06-30 @ 21:21:29
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Håhåjaja vad mycket fint det är här jämt!

Sen är du utmanad i min blogg, bara så 'ru vet!

2008-07-03 @ 19:58:38
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Tina

Hallå där! Underbart pyssel! Jag undrar var man kan köpa fågelbo stämpeln?



Kram/Tina

2008-07-05 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0