REA!



Jupps! Idag ska jag pysselshoppa! Papprika har tydligen nån slags utförsäljning och jag har alltid tänkt att det skulle vara trevligt att gå barnvagnspromenad i Enskede... typ! ;-)

Kortet ovan är med en av mina nya stampingbella-stämplar. Sen har jag snöat in på att använda min Dymo, som snål-Carolina tyckte att hon fyndade i USA.... bara den lilla detaljen att de inte har ÅÄÖ på de amerikanska apparaterna ju!

Igår var det sommarkickoff med DT-gänget på Skapa. Det var så himla trevligt! Jag känner egentligen ingen i det gänget men hade väl hyfsat koll på ett par av personerna som jag nu lärt känna mycket bättre! Och så fick vi veta hemlisar om vad som händer med Skapa Hobby till hösten....hihi!

Tack alla ni som tittar på bloggen och också lämnar kommentarer! Det gör mig så glad!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så många fina kort! grattis till DT-platsen (igen?)



kram

2008-06-14 @ 18:22:06
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Nina

Oj så snyggt kort - och klockren text till stämpeln ♥



2008-06-15 @ 22:50:11
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0