Födelsedag!

569157-15

Idag fyller jag 29 år och det gör också min älskade syster! Grattis till oss!

Här ovanför är en bild på det tändsticksaskkort som jag gjorde till Skapas DT-tävling. Det är många timmars slit med Illustrator och min Craft Robo bakom men till slut fick jag till det. Jag ska fila lite på mallen och sen lägger jag upp den här så att ni som har CR, Sillouette eller wishblades kan ladda hem och använda! Just idag får min syster kortet och i asken ligger.... nej, det kan jag ju inte avslöja!! (men storleken på asken ger ju en hint...!)

Idag stänger jag stämpelutlottningen och under helgen (sannolikt inte före söndag kväll) presenterar jag en vinnare bland alla er som lämnat en kommentar! Jag lovar också visa bilder på alla presenter jag fått! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carolina

GRATTIS på födelsedagen till både dig och din syster! Kram Carolina

2008-05-23 @ 11:24:05
URL: http://www.carolina1979.blogg.se
Postat av: ANNAANNA

Jättefint och udda kort/paket i ett. Jag som inte har någon sån där eläktrisk pappersutskärare får nog ändå ta å göra en variant på prov, med saxen som hjälp.

Å grattis till både dej och syrran.

2008-05-23 @ 20:50:11
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Diana

Wow! Vilken superfin och finurlig present/kort!
Detta måste liftas nångon gång! :D

2008-05-24 @ 13:47:53
Postat av: Fanny

Hej dt-kollega - kul att du också har en blogg!
Har länkat från mig till dig! :-D

2008-05-24 @ 14:36:29
URL: http://pembadesign.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Hej ocg grattis syrran! Tack för den underbart fina presenten (både asken och halsbandet!). Stor kram!

2008-05-24 @ 21:27:15
Postat av: Anonym

Snyggo-kort! Häromdagen fick jag idén att sätta ihop namn eller grattis fast vertikalt, men så klart hade någon redan hunnit före! :) Jag är sååå slow...
Finfint! Hoppas syrran blev glad. Kram!

2008-05-26 @ 21:05:11
Postat av: Anonym

Grattis i efterhand! Villket fantastiskt fint kort/ask du gjort!

2008-05-27 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0