Isabella

569157-17

Måndag och jag är lite trött efter en fantastiskt rolig men intensiv helg. Tar det därför lugnt och visar några gamla kort. Dessutom är de flesta av mina senaste kort antingen ännu hemliga DT-kort eller tävlingsbidrag i olika tävlingar, så ni får se gamla grejer ett par dagar nu (och det finns gammalt att visa upp så det räcker!!). Här ovan är dopinbjudningarna till Isabellas dop och här under tack-korten för uppvaktningen Isabella fick då hon föddes. Enkla kort som gjordes i så pass många upplagor.

Jag ska fota alla pysselpresenter jag fick på födelsedagen i fredags också så att ni får se bilder på det här i bloggen sen!

image18

Kommentarer
Postat av: Ingelöf (Ninne)

Underbara, enkla kort! :)

2008-05-26 @ 20:14:29
URL: http://ingelof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0