Mors dag

image16

Idag är det mors dag och jag har så många härliga mammor omkring mig! Först och främst min egen, goa fantastiska mamma som såklart får det finaste morsdags kortet! Jag ska visa bild på det senare. Men jag gjorde ytterligare ett morsdagskort - till min forummamma! Så därför fick idag Petra (CyberPet) ett kort, hon som äger det fantastiska pyssel.net som skakade igång en massa pysslande i mig och som gett mig så många nya vänner, inte minst i min nya hemstad Stockholm. Kortet gjorde jag efter veckans skiss på Kortskissen.

Väntar ni på vinnaren i utlottningen....? Min man, eller slumpgeneratorn som man också kan kalla honom, valde den vinnande lotten! Nämligen *trumvirvel*..... KATTA!!! Grattis!! Jag kontaktar dig för att göra upp vilken stämpel du vill ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh tack igen! En alldeles förtjusande överaskning att komma hem till, nu måste man bara välja också....

2008-05-27 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0