Vad gör kaniner?

Jag har gjort kaniner! Många! Jag fick en så söt stämpel av min kära lillasyster med en gullig liten kaninrumpa! Den passade bra på ett kort till Tettiz som slutat som moderator på forumet. Jag slängde ihop ett kort enligt skisstävlingen men det blev lite för plottrigt tycker jag själv. Några tyckte tydligen att det var värt att rösta  (tröströsta?) på iallafall, tack för det! Nåväl, kortet har Tettizen fått och tygkaninen fick hennes dotter som är jämgammal med Isabella!
 
image7

image8

Kommentarer
Postat av: Christina

När jag köpte kaninrumpan hade jag själv lite svårt att se var den skulla passa in men du lyckas som alltid! Annars får du börja skriva sagor och alltid avsluta med denna stämpel. /Lillasyster

2008-05-30 @ 11:59:13
Postat av: Nina

Jättesöt kaninrumpa och jättesöt mjukiskanin!! Lyllo Kajsa ;)

2008-05-30 @ 19:43:16
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Mjukiskaninen sitter i fotändan på Kajsas säng och det ursöta kortet pryder en av mina tavellister som jag har bredvid datorn! :D

Tusen tack sötaste vännen!!!

2008-06-01 @ 21:42:12
URL: http://tettiz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0