Jag vann!

Åh så roligt! Jag vann en utmaning (LO:n 7 månader i inlägget en bit ned), kom 2a i en annan (LO:n Här är jag!) och vann en utlottning i en tredje utmaning (kortet "Höstblues") på CyberCropen hos Stellas förra helgen! Kul med lite uppmuntran i arbetet!
Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Jag var i onsdags och pysslade på Papprika som har kvällsöppet måndagkvällar och onsdagkvällar. Jag och Julia-Zimla följdes dit och träffade bl.a. Eva och det var en jättetrevlig kväll! Det är så kul att man kan träffa så många trevliga människor med den här hobbyn! Sen blev det liiite liiite shoppat också... det har ju en tendens att bli så när man pysslar i en pysselbutik!

Fortsatt trevlig helg och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Evelina

GRATTIS! Det var du väl värd!



Åh...! Jag blir allt lite avis, jag vill också få träffa mysiga stockholmspysslingar!! :D



Fått tag i Sara ännu? Jag verkar ha supit bort hennes telefonnummer... muttrar

2008-11-11 @ 12:00:31
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Lilla katt

GRATTIS!

Och det fina "Höst blues-kortet" står här på mitt skrivbord! :D <3

2008-11-13 @ 10:13:21
URL: http://giiisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0