Det vi alla väntat på...

...äntligen är dom här!



Nästan så att man vill ha ett par, eller vad säger ni?!  Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Min man är alldeles för snäll. Igår fick jag ta tredje garderoben av tre i besittning i vårt gemensamma arbetsrum. Har flyttat undan en massa pyssel som jag tidigare haft framme. Barnsäkrat, kan man säga!
Jag och Isabella reser bort under veckan och nästa helg ska jag till POG så jag håller på att planera vad jag ska ta med och vilka bilder som ska framkallas. Det ska bli sååå roligt att ägna hela helgen åt pyssel tillsammans med en massa goa tjejer!

Jag har hört att mitt paket med stämplar ligger på mitt utlämningsställe men det gick inte att hitta utan avin som då antagligen kommer imorgon, så innan jag åker bort kommer jag att posta stämplar till er!!
 Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Kommentarer
Postat av: Evelina

ASG jag vet inte jag, om jag vill ha de där stövlarna! Iofs var de ju gröna...



Japp, stämmer, jag har "sagt upp mig" från SA. Är lite lös och ledig nu! :D

2008-10-07 @ 12:38:08
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Nina

När jag först såg rubriken så tänkte jag: JIPPIEE, stämplarna har kommit!!



...men sen blev jag allt lite besviken. fniss

GRÄSLIGA stövlar. Tycker jag!



Var har du fått jobb någonstans? nyfiken



:)

2008-10-07 @ 17:15:46
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Ingelöf (Ninne)

Men fy så gräsliga stövlar! *skrattar

2008-10-07 @ 18:09:38
URL: http://ingelof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0