Mer minialbum



Lite knasigt fotat, men jag hann klart mitt nästa album. Eftersom vi bor så pass trångt så ryms inte alla lådor med tyger inne i lägenheten utan måste förvaras i förrådet också. Så jag har liksom ingen koll på vilka tyger jag redan äger utan köper nytt så fort jag behöver nåt. Smart, eller hur? Men nu har jag gjort ett enkelt album där jag häftar in tygbitar av alla mina tyger. För närvarande bara de tyger som förvaras i lägenheten men nån dag när jag har lite att göra (haha! Dagen mellan fredag och lördag eller?!) så ska jag gå ut i förrådet och klippa prover av alla tygerna där också. Det löjliga är att boken redan nu är rätt full....

Sen är det ju snart jul... och julkalenderdags! Jag har gjort minipaket till en swapp jag är med i. Gissa vilka dagar jag ansvarar för?! =)


Imorgon ska jag och Isabella göra sällskap med en kompis till Underbara Barn-mässan. Och sen är det helg - jippi! Inget inplanerat annat än ett besök till en kyrkogård i Sundbyberg. Det där med Halloween ger jag inte mycket för, men ljus på gravarna det ska det vara minsann (okejrå Cissi, det låter lite roligt att gå på fest som Alice i Underlandet också... maskeradsucker som man är!) . Man jag borde hinna pyssla en del under helgen, har jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Elin (Asksvart)

En liten tanke runt ditt album med alla tyger. Varför inte sära på alla tyger, ett album för de tyger som finns i inne och en för de som finns i förrådet??? Då vet du ju dessutom var du ska hämta tyget någonstans... bara en liten tanke

2008-10-30 @ 15:01:27
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jättefint album - och smart idé!



Jag tror det är den, hmm, 91:a december ;)

2008-10-30 @ 20:53:06
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men vilken smart idé! Om jag hade förråd skulle jag också göra så... Jag kanske ska göra det ändå!



Hämtade en massa tyger hemma i helgen. Kul! Nu åker symaskinen fram.

2008-11-03 @ 15:40:29
URL: http://miss-spring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0