Minialbum

Jag är helt såld på minialbum!! Det här albumet gjorde jag på POG, med lånad BIA. Ännu en mackapär man kanske borde skaffa sig... eller önska, kanske man ska säga så här inför jul...
Albumet är till min systerdotter Frida med bilder från när vi allihopa badade ihop på badhuset i Lycksele tidigare i oktober.



Sen bilderna togs har det tilllkommit lite mer journaling. Förhoppningsvis har posten idag levererat boken till dess ägare!

Jag köpte den underbara boken Sharing Your Story av Ali Edwards och den är fylld med inspirerande minialbum. Så vacker bok! Så ja, nu håller jag på med ännu ett minialbum. Ni får se bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jättefint!

Jag älskat också att göra minialbum - fast stämplade sådana - ut skulle inte kunna leva utan min BIA!



Kram, Gunvor

2008-10-29 @ 17:29:06
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Nina

2008-10-30 @ 13:58:51
Postat av: Nina

Så himla Sött!!! :)

2008-10-30 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0