Bröllopsklockorna...

...får slå för någon annan - jag är så nöjd med den jag fått!! Men bröllopsinbjudningar var mitt första DT-uppdrag hos Papprika. Vi skulle dels göra ett enkelt kort och sedan ett lite mer påkostat/avancerat. Korten ska lämnas i butiken så det var med viss tvekan som jag satte ett foto i kortet, men jag tyckte att det behövdes! Jag har ju fastnat för det här med pop up slider-card så det bidde ett sånt!



Det enkla kortet gjorde jag med vit kortbas, inlaga i vellum, band, blommor, pearls och Bröllop stämplat i silver. Rätt lagom tycker jag, om det är ett kort som ska göras i många exemplar (vilket ju ofta bröllopsinbjudningar görs...)!



Jag har ikväll påbörjat mitt nästa DT uppdrag för Papprika men har inte hunnit klart och har heller inga sneak peeks att visa upp. Inget annat har blivit pysslat heller. Dels är vi förkylda och sen har jag inte riktigt kommit tillrätta i arbetsrummet efter ommålningen. Funderar om jag måste sätta upp en hylla på väggen eller om jag kan hålla mina pysselgrejer inne i skåpen.... nuförtiden måste man ju barnsäkra också! Inga lösa knappar och småprylar längre!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Meeeen vad SNYGGT!! Sliderkortet är ju genialiskt!

2008-09-18 @ 23:50:55
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Nina

Såå vackra! ♥

2008-09-19 @ 11:04:38
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh så fint pop up slider card. Det måste jag prova! Jag börjar bli frisk nu så jag ska kanske pyssla lite idag.

Saknar dig!

Kram

2008-09-26 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0