TGIF



Ja, tack för fredag - äntligen helg! Nu när Isabella blivit stora tjejen och inte sover så mycket på dagarna blir det inte så mycket tid över för bloggande och pysslande för min del. Vi har väldigt kul ändå men det är också rätt krävande. På helgen är vi ju två som sköter så då får man också lite egen tid. Det behövs, jag har ju nämligen påbörjat projektet med att förvandla vårt arbetsrum där Isabellas leksaker ligger på golvet, till att vara ett Isabella-rum där också våra "leksaker" ryms! Idag hann jag påbörja ena väggen medan Isabella sov och med tanke på hur mycket jag hann på 35 min borde det där vara fort gjort!

Ikväll ska jag till Papprika och pyssla med lite mindre projekt! Det ska bli riktigt roligt och jag har ett par idéer som vill ut, så vi får se om det blir nåt av det! Som vanligt är det bara så svårt att veta vad man ska packa inför pysselträffar...

För er som beställt textstämplar så ska ni ha fått ett bekräftelsemail nu. Ni som inte har bestämt er ännu kan fundera över helgen. Måndag är sista dagen, sen går beställningen iväg!

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0