Tim Holtz

Jag pysslade på Papprika i fredags (okejrå, fick väl inte så mycket gjort men så är det ju nästan jämt...) och det var supertrevligt! Dessutom var butiken full av godsaker!! Bland annat fanns otroligt mycket fina Tim Holtz-grejer och jag blev så sugen på ett gäng stämplar... men är lite för snål... ska fundera på saken! Hur som helst har Papprika en Tim Holtz-utmaning i deras blogg (där också jag presenteras som DT-medlem  *rodnar*). Jag skulle såå gärna vilja vinna! Har dessutom ett par idéer på vad jag ska göra med min Tim Holtz-grungeboard så jag kanske gör ett bidrag, utom tävlan! Nu är det dessutom färdigmålat i arbetsrummet så nu kan jag pyssla igen. Jag ska visa bilder på "nya" rummet när jag fått upp lite mer saker på väggarna!

Kommentarer
Postat av: clara

Jag väntar med spänning....

2008-09-20 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0