Freeeedag!

Det är helg, hörni! Härligt, härligt! Själv ska jag förbi Skapa Hobby och hämta en nytt DT-kit så fort arbetsdagen är slut. Såg också att filmen "Maria Larssons eviga ögonblick" kommit på dvd så jag stannar nog till i videobutiken på Mariatorget och ser om jag hinner få ett exemplar. Det är så lyxigt med butiker där man får hyra filmen en hel vecka för samma pris som ett dygn! För jag menar, inom en vecka kommer jag garanterat ha ett nytt ärende till Skapa Hobby och då kan jag ju lika gärna lämna igen filmen då också ;-)

(Skapa har förresten en blog candy i deras blogg, men eftersom jag är så urbota trött på alla blog candies så tänker jag inte tråka ut er med fler... fast nu var det väl precis det jag gjorde?!)

Jag har gjort DT-kort till min andra favvis-butik, Papprika (som också har en finfin blogg)! Var där i förrgår och kollade läget på deras Valentinkväll och fick med mig lite nya stämpeldynor och thickers hem. Det är alltid så skön och avslappnad stämning där, helmysigt! Om ni inte tycker att ni hinner pyssla eller pysselshoppa dagtid så är det ett hett tips att shoppa kvällstid där istället! Så gör jag! =)
Här är ett av DT-korten jag gjorde med de mumsiga Basic Grey "Bittersweet" papperna jag fick i dt-kitet.

Kortet är sprayat med Perfect Pearl (som jag blandar med vatten i en MiniMister) och pga vattnet kan papperet bli lite bubbligt om man inte limmat ordentligt eller om man sprayar för mycket. Och jag gillar ju glitter så jag sprayade nog en gång för mycket på just det här kortet.... Vill ni veta hur jag gjorde texten? Då kan ni (som har en CR) gå min CraftRobo-kurs på Skapa Hobby senare i vår! (Eller så ringer man och frågar - hoppas du fick till det, Annie!)

Trevlig helg på er, trogna läsare av denna sällan uppdaterade blogg!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vad LÄCKERT!!

2009-02-06 @ 17:36:05
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Nina

Supersnyggt!! Åh, den som ändå hade en Craft-Råbban...

2009-02-07 @ 17:57:54
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Hegu

Superfint kort! Ser fram emot kursen...jag kommer att ha massor med frågor!:)



Ha en skön söndag!

Helen

2009-02-08 @ 12:42:49
URL: http://helenspyssel.blogg.se/
Postat av: anni

Tack för CR-hjälpen förra veckan. Jag behövde visst bara din trygga röst för sedan kom det ut ord som satt ihop precis som tidigare. Du är utmanad hemma hos mig!

2009-02-11 @ 13:07:32
URL: http://anni-galeniscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0