Nytt pysslat

Jag har pysslat en del DT-kort och lyckades hinna ett grattiskort i januari också. Det är så många vänner som fyller år då så alla fick tyvärr inte handgjorda kort. Det hinns liksom inte med... Men det jag har gjort ser ut såhär:


Stämpel från Stamping Bella, här är ballongerna upphöjda med distanskuddar. Gräset är gjort efter en idé på Craft Critique och bokstäverna gjorda med CR och sen lite 3d-lack på det hela. Hittade ett presentpapper i matchande grönt som användes att slå in presenten i också! Själva kortet av också en sedelficka, på insidan som jag inte fotograferat.

Sen fick jag ett dröm-uppdrag från Papprika! Jag ska föreslå nya motivstämplar att köpa in till butiken!! Det har mest varit Magnolia tidigare men nu har Mallan beslutat utöka utbudet, vilket en kortmakare som jag såklart jublar över. Jag känner att jag legat av mig lite och inte riktigt har koll på vilka stämplar som är "inne" nu men har hostat upp ett par av mina favoritmärken iallafall. Vilka stämplar gillar ni och vilka stämplar saknar ni i pysselbutikerna?!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snyggt och härligt vårigt!

2009-02-02 @ 09:46:30
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Mariana

urfint kort.... har nyss läst igenom massor av din blogg, härligt o läsa och grattis till bebben o vad roligt att läsa att du tyckte jag var trevlig... ;)

kram

Mariana

2009-02-02 @ 18:39:54
Postat av: Sara

Åhh vilket härligt kort - gillar massor!!!

2009-02-02 @ 19:47:55
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Gunilla

Papermaze & Stämpelstudion har stämplar från lite "udda" företag, typ WCG. Kika in där och kolla.

2009-02-02 @ 21:14:47
URL: http://pysseloprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0