Gott nytt 2009!

Äntligen är jag tillbaka! Vi har varit sjukliga hela familjen hela julen och nyåret, först långdragen magsjuka som sedan toppades med värstingförkylning. Riktigt ruttet, faktiskt. Men nu börjar jag bli återställd och lämnar imorgon sjuklägret för att bege mig till jobbet och det känns helt okej. Saknar mammaledigheten en del, märker jag, men jobbet är inte alls så tokigt det heller!



Vi har dragit ned på julklapparna i familjen så jag passade på att ge mig själv den rosa Bind it all och en Round it all-tång i pysseljulklapp. Jag bjuder på en helt oredigerad bild på underverket - ännu oanvänd! Fick också många pyssliga paket i en julkalenderswapp. Som grädde på moset kom ett fantastiskt generöst presentkort på Papprika från Malin - hela 250 pix att shoppa loss för! Jag får dåligt samvete för att jag inte producerat klart mitt förra DT-kit så nu satte det verkligen eld i baken på mig! Bra!
En annan bra sak var den dator maken köpte på mellandagsrean - jihou! Äntligen en ny laptop! Så nu slipper jag skicka mail från framtiden (klockan har inte funkat alls), kan öppna mer än ett program i taget och kan redigera många bilder åt gången! Återstår bara att se hur jag ska få den att funka med CraftRobon. Nån som lyckats köra sin CR med Vista? Berätta gärna hur!



Jag har pysslat fruktansvärt lite sista tiden men jag satte i alla fall ihop ett gäng almanackor till släktingar med bilder på Isabella (och hennes kusin Frida). Ytterst snabbpysslat - lite bildredigering, lite BIA-arbete (tack Skapa Hobby för lånet!) och sen bara klistra ihop härligheten!

Jag trooor faktiskt att inspirationen och orken har återvänt till mig så ikväll har jag städat mitt skrivbord. Det brukar vara steg ett för att få nåt gjort! Nu ska jag ta tag i mitt senaste papprika DT-kit och så förhoppningsvis får ni se bilder senare i veckan. Tada tills dess!

Kommentarer
Postat av: annanna

Åhh, vilken snygg kalender! Kul med en liten uppdatering:)

Hoppas vi ses i morgon!

Kram!

2009-01-04 @ 22:18:52
URL: http://annannadesign.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Det finns ett särskilt patch att ladda ner till vista - då fungerar det klockrent! Sök på pyssel.net - det finns någon länk där!

2009-01-04 @ 22:38:17
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Miss Spring/ Johanna

Snygg kalender!

Då kasnke man kan få prova din BIA någon gång då om man är snäll? ;) Längtar efter att få pyssla med dig oavsett BIA eller ej! Stor kram!

2009-01-06 @ 22:24:21
URL: http://miss-spring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0