Papprika

Jag börjar med att tacka för alla gratulationer! Ni är så goa!

I tisdags var jag och visade upp magen på Papprika. Det var designteamsträff och även Isabella fick följa med, i brist på barnvakt. Det var väldigt trevligt men eftersom träffen inföll under (och mest efter) Isabellas sängtid, blev det lite gnälligt och det ställdes höga krav på non-stop-underhållning från mamma. Inget sitta och leka själv där inte!
Det presenterades en del nyheter från Formex-mässan, planer för våren för butiken och designteamet m.m. Sen fick jag plocka ihop ett nytt dt-kit också, massa mumsiga papper! (Jag saknar dock, hos båda mina DT-butiker, några riktigt charmiga stämplar i deras utbud... nu blir det mest "scrappade" kort och i princip inga stämplade kort alls....)

Mitt förra kit kom tillsammans med önskemål om att jag skulle göra en presentpåse eller liknande. Det blev nåt liknande ;-)

Först en liten ask...


...och sen en annan liten ask!



Jag gillar särskilt pompom-bollarna som här får agera "gräddklickar" på tårtbiten! Beskrivning och mall kommer på Papprikas blogg så småningom!

Igår pysslade jag bara i köket och bakade semlor som Johanna sen fick vara första provsmakare på! Vi satt och pratade i tv-soffan, åt semlor, diskuterade pyssel, pysselforum, AT-tentor och annat viktigt! Jättetrevligt!
Imorgon gör jag min sista dag på psykiatrin och på måndag är det ny arbetsplats som gäller, igen!

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna/ Miss Spring

Åh,vilka semlor sen! MUMS!



Vilka söt askar, ffa tårtbiten! Pompomsen som grädde är jättesmart!

2009-01-23 @ 15:26:44
URL: http://miss-spring.blogspot.com
Postat av: Monica

Vilken häftig kreation!! Passar perfekt istället för ett traditionellt grattiskort. Det måste jag testa, såg skissen på paprikas blogg. Tack för inspirationen! :-)

2009-02-02 @ 08:02:35
URL: http://stensaxochpase.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0